Wednesday, August 11, 2010

~ pertama ramadhan ~

selesai sehari ibadat puasa
alhamdulillah..
aku menjalani dengan baik
walaupun tadi tak sempat nak gi bazaar ramadhan
memandangkan kerja lebih mendesak
untuk aku bertenggek di ofis..
berbuka puasa pun di ofis
teringin sangat nak g cari nekbat kat bazaar ramadhan
tapi malas nak drive..
mungkin lainkali je la

malam ingat nak gi terawih
tapi sorang-sorang pulak
nak berjalan kaki agak bahaya ar..
nak drive.. packing mmg takdak
kesudahannya. aku mengaji je kat rumah

mood hari ini tak berapa baik
pagi-pagi je dah kenal soal siasat
dan tak sependapat ..
tapi apapun..
berbincang membawa maufakat

rindu.. rindu sangat nak balik kampung
nak makan masakan mak aku 
nak gi terawih ngan ayah aku
anak saudara kecik-kecik kat rumah
mesti seronok..
rindu giler...

harap semua urusan kat sini dapat diselesaikan
dengan sempurna ...
boleh lah mintak cuti nak balik kampung
amin.
Ya Allah.. Kau Permudahkan UrusanKu.




0 surat cinta ♥ :