Friday, August 20, 2010

memory card sony

hari ni mmg pedih betul
beria aku bangun pagi untuk g berlandscape
siap mandi aku kejut maid aku 
nak suh dia teman aku..

kul 5 50 gerak dari rumah 
ke pantai si tujuh..
sampai je pantai sri tujuh..
aku buka lah beg kamera yang aku suruh maid aku pikul..
buka kamera tgk kat memory kosong
cari punya carik 
alamaaaaaaaaaaaaaakkkk
takda...
bengang giler.. rasa nak hantuk kepala pun ada 

tapi apapun, pagi nih matahari takda lah cantk sangat
terselindung di balik awan..
so takda lah ralat sangat
apapun.. perbuatan lupa bawak
flash memory mmg paling tak cerdik aku buat .. 

haihsssssssssssss.
macam mana lah boleh lupa.. ,mmmm

2 surat cinta ♥ :

elly hamzah said...

mewarisi penyakit makcik elly yg makin byk lupe..dish dish dishhhh!

Linn سي ڤاري ڤاري said...

hahaaa..ini kes banyak makan semut lah neh