Saturday, February 4, 2012

Bercuti dgn gumbira

Start dua hari lepas kita cuti..yeay
Oh seronoknya bile tetime cuti neh..
Air kat rumah sejuk cam ais..
Mood malas mandi mulala datang. Huhu
Haip haip..kiter mandi ehs.

Kite balik kg ngan kawan kiter
Malas nak drive . Kita nak jadi bigboss je
Huhu..sambil melayan anak kawan kiter yg chomel
Mak aii perjalanan sungguh lamaaaaaaa akibat jem
Tapi takpe la asalkan kita selamat sampai
So aktiviti malam kite cuma termenung dirumah aje..huhu

Kemarin kita g tgk pameran pengantin..
Kuar je dr kete jalan dgn penuh gaya..
Sekali pintu kereta terbuka..nak tersedung kita
"Allahuakbar" kita jerit manja
Ralat budak tu..takoot lettew..
sebbaik mood kita baik..
Kita senyum je.
Kan awak kan? Kan? Huhu
Kekdahnya Mak dia plak duk emo
marah anak dia tak tgk time buka pintu..
Baik kan kita melatah..
Sebbaik kita xkeluarkan ayat2 xsenonoh
Kalau x malu kiter kat budak.. Haips.

Masuk je dewan pameran..
Ya ampun terus kita rasa nak kahwin..
Ada sesape nak kahwin ngan kita tak?
Haha jgn ngader cakap ada..wekkksss
Tapi siyesly sangat kagum..cantik aihh

Dlm pada masa nengok pelamin tu
Ada booth minicure.. Sempat agiler kita minicure
Kekdahnya..kuku kita jadi santek..
Jelles lettewwww..sian ada yg menunggu kita minicure
Muahaha pasti kena bebel
"kerat kuku 10 hengget baik wat makan"
Kita wat ded je. Muauauaua.. Kita andaikan dia jeles.
hehhee.. sila jeles bertubi2. ahaks
budak pompuan yang duk buat kita minicure tu shantek
tapi sian ler korang.
sebab kita lupa amek no tepong dia. 
korang carik ler sendiri kalau nak ngorat dia.
weekks.
jangan ngorat kita dah. muahaha

Ari neh kita nak g pantai
Nak g detim ..ngan sapa?
Adalaaaaaaa.. Rehsia rehsia.
Sebok je nak tau ..wekkkksss

Oklah kita nak sambung termenung balik.
Eh eh mak kat dapur ngamuk mintak ditolong
Haisey ingat kita nak tolong makan je. Huhu

Ok. Mak dah sound. Tata

post signature

3 surat cinta ♥ :

juang said...

behnye bercuti..
gi pantai igat remis ke tu..

l.i.n.n سي ڤاري ڤاري said...

Cuti mmg best.huhu

elly hamzah said...

hamboiiiiiiiiiiiiiiii..ber minicure, manecure..ape cure cure??xgheti mokcik! mokcik tuo doh.
apepon, nice nice!