Sunday, February 5, 2012

Festival Pengantin Terengganu 2012


ari tu kita kan dah kasi tahu

yang kita g nengok
Festival Pengantin Terengganu 2012

so ari neh kita nak upload skit gambor ler
kekdahnya masa tu kita bawak slr
tapi kita pakai 50mm ler plak.
tak muat laaaaa..
so kita amek via bekberi je le kekdahnya.
so pepaham ler kualiti gambor kemre tepom neh.
jangan nak komplain tak lawa
kalau nak pi tgk sendiri karnival tu.. wekkkksss

so antara pelamin nyer adalah :
teng teng teng
taraaaa...

nih theme fairytale.. kiter berkenan jugak
tapi pakej dia mau kat 5ribu
alahaii.. kita seluk2 kocek kiter
macam takder budget cenggitu sekali la.. 
huhuhu. tgk je laa kan :D


nih peseng meriah.
sebenarnya atas tu ada lagi cam kek la kekdahnya
pelamin neh colourful kan :D hhuhu
tapi kita idop ler gemor mane yang neh

yang nih chantek
simple tapi exclusive.
nice kan?
bunga dia lembut je plus putih pelamin tu 
just nice.
kusi dia besar benauu.. huhuhu

muhahhaa kita amek foto neh 
time kita duk minicure so senget ler nasib le
nih pelamin bunga sangatlah colourful
tapi jangan bimbang.. bunga bleh je korang nak yang mane
boleh kasi pilih-pilih katanya.
cantik je pelamin neh. 
nampak mewah dan meriah

taraaaaaaaaaaaaaaaa!
yang mana suka classic 
boleh cuba amek neh.
mahal tak mahal pakej dia 3000 hengget
kalau pelamin ajek dalam 2000 hengget
exclusive, classic and expensive but overall is
worth it!

ada banyak agi tapi kita idop ler snap semua gambar
jenuh ler nak ngambek semua gambor dalam tu.. 
dah kata nak gi nengok-nengok je kan. huhu
ni dah kira cukup baik neh
tapi sebenornya adalah 
kita duk amek gambor yang satu neh je
pelamin neh sampai berkeping-keping kita ngambek nyer
suke benoooooooooooooor!
nak tgk..
meh tgk!

PARI PARI SAKURA
ahaks...
tema dia sakura!
siyesly kita terpegun, terpesona
dan terus rasa nak kahwin!
siyes tak tipu!
suka sangat-sangat neh
meh la kita kahwin!



kah kah kan dah cakap
kita suka..
kekdahnya kita interframe ler..


so gitu la pelamin yang kita nengok..
pastu ada jugak le kita nengok baju
cantik le jugak..


comel kan color dia. lembut je..
sekali sewa 950 kauuuuu! muahhahaa
mahaiiii!
nih pun comel
malas dah nak tanya rege
tengok je laaa. 

so gitu la seharian di karnival perkahwinan
macam-macam yang ada
pelamin ,baju dan semua la
sangat murah dari biasa 
sebab dia kasi 20% diskaun.

buat kiter nak kahwin je
ahaks! geli

dah la.. kita tutup lu kisah neh!
tata

post signature

5 surat cinta ♥ :

Cik Nasha said...

cantik2 la pelamin..
nasib baik kat terengganu. :)
mmg cntik theme sakura tu..yg simple tu pn cantik..

l.i.n.n سي ڤاري ڤاري said...

Cantik kan huhu...rasa nk kawin huhu

elly hamzah said...

haishhh..bakpe gi tunjuk pelamin comel2 neh? sero nok kawen semula lah! adoiii
tengok pelamin comel + dgr lagu tingi tingi..sero tinggi angan2 deh!
hahahhaa

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

tak sempat nk gi meronda sama festival kl ni, my sista kawen on same date..
yg shamellyn bridal tu my kazen nyer bisnes, join venture ngan SIL die..
model tu pun pengantin baru tu..

l.i.n.n سي ڤاري ڤاري said...

ooo yeker leily... tapi cantik la kan semua pelamin .. huhu