Tuesday, February 21, 2012

sepetang bersama kucingggggg

masih ingatkah kau pada
M.A.R.Y
oh... itulah maid aku ..
haips
bekas maid okeh

hampir 7 bulan tak jumpa dia
sebab aku dah post dia balik kat vietnam
kontrak dah abis.. dia pun dah balik kahwin dah
tapi ari tu dia datang balik
datang ke malaysia nak kerja ngan bos asben dia kat kl
so sempatlah dia melawat aku..
ecehhhh bunyinya macam sayang benar ngan aku

yeleee. aku baik per!

so petang tu aku bawak dia ke taman
bersama Hichiro dan Alden
tiada perasaan mengambarkan
betapa seronoknya bersama
orang yang pernah bersama dengan kita
orang yang tahu menghargai kita seadanya kita!

so layan lah foto aku dan mary
dan hichiro dan alden
btw.. tenkiyu to Tas yang duk ngambek gambor
kita pakai bekberi je amek gambor skarang
malas  nak kendong slr huhu




 opss.. muka kita comel. muka mary cenggitu
kita post jugak la.huhuhu..
sebab muka kite comel huhi



muka alden dah bosan. haha..kesian!


cheeseeeeeeeeee. semua tgk kemre! gud gud!


asik asik asikk... je cantik ! hohoho




muahccccxxxxsssss!

 dan yang paling kita suka
hak ini...
comel kan!

oh miss our moment!
post signature

0 surat cinta ♥ :