Friday, May 20, 2011

my strong kitten


hari nih aku balik tepat jam 6
kebetulan member aku ..tas dan abby datang rumah
dorang ada event jam 8
so tumpang rehat2 umah aku dulu sambil tengok kitten

sesampai kat rumah
as always tempat pertama aku jenguk adalah kitten place
aku dengar kuat benor kitten aku menjerit
aku cari celah-celah pasu pun takder
dalam cage bukan yang bising tu
sekali aku nampak dalam pasu besar tempat aku letak ikan aku

OH NOOOOOOOO!!!


KITTEN was SWIMMING!!!

oh dear darling..
mummy says sorry okay,darling
mummy was wrong
mummy not put u inside the cage
mummy tot u was so happy playing around
but mummy was underestimate u
u're so playful darling..

my dear kitty
next time jangan la dipanjat cage yang tiga tingkat tu
tak tercapai akal mummy how u boleh panjat cage tu
sebelum nih  takde sekor pun yang boleh panjat cage tu sampai atas
dan mengakibatkan lemas ..just u! and mummy hope only u.

akibatnya..
sejuk sepanjang hari.. kena mandi.. sebab ada bau ikan..
kena guna hairdryer..
and kena mummy peluk rapat-rapat
seb baik ikan tak makan baby kitten. ahaks..
dear kitten jangan sakit ehs
nanti mummy susah hati

please always be safe dear darling.
morale : i need to move my fish place!! more security~ haih.
post signature

3 surat cinta ♥ :

Anonymous said...

alala.. comel nye.
mcm mana pulak pandai berenang tu.. ? ;). i love cats too !

linn said...

zila. fyi. semua haiwan pandai berenang bila tiba masanya :D

Unknown said...

hahahaha..sib baik ikan dop telan kitten!ade bran ikan tuuuu?