Wednesday, May 18, 2011

cage


 hari nih penat giler
start dari pagi ..
kerahkan member aku bibi datang amek
misinya mencari cage bagi sugar glider
sangat frust that day gi penang tapi cage dah abis

bila sampai kat kb.. ada jugak cage tu tapi rege dia mahal  sangat
so memandangkan mahal aku cadang beli yang besar terus
so bibi sebagai pemandu tetap yang berhemah..
menuju ke destinasi pertama..
oh takder cage tu.. alahai sedih
terus lagi ke destinasi kedua
alahai...kena order sebulan lagi baru sampai
tapi harga berpatutan.. so aku tinggalkan nama dan no phone
senang dia nak contact

bergerak ke pasaraya sebab puan bibi nak beli bakul sampah
after tu.. bergerak ke tempat ketiga
cage tu ada tapi harga mak aiiiii ..sampai seribu
baik aku tak payah beli...
tunggu yang kedai no dua tu jual rege dia baru 580 hengget je

so linn..sila bersabar tunggu cage sampai yer.

after tu pi amek hannah anak puan bibi..
terus ke noodle station ..makan dengan banyaknya..
alahaii perut..maafkan saya kerana tak diet..

pastu ke imigresen.. ambil borang
alahai.. syahdu nyaa
lately nih ramai orang nak tinggalkan aku
maid aku dah nak abis tempoh dah.. sedihnya..
tapi kena settle sebelum 1 julai nih
Ya Allah permudahkanlah urusan ku.

apapun.. terima kasih bibi dearie
for always be there for me
for always be like joyah joyah with me..
when im stuck .. u always gimme some space
chill me up!!
love u alots.. jonggang jonggang!

dah.. penat dah taip. tata

(p/s: oh ya. semalam mimpi holding hang..isk isk.. )
post signature

1 surat cinta ♥ :

Unknown said...

owh..baguslah bibi ade situ for u, whenever u need someone. hopefully, she's always be there for u:-)