Sunday, May 1, 2011

memohon kekuatan


dear diary..

aku ingat aku kuat.
tapi aku tak...
aku ingat aku macam powerpuff girl
tapi aku juga tak..

sebab apa aku rasa lain
mungkin kah sebab akal dan hati tak seiring.
sebab apa hati aku sakit
sakit yang sangat perit
sebab apa akal aku pun sakit

aku ingat aku dah sedia
untuk sebarang kemungkinan..
tapi sebab apa aku rasa aku lemah
aku rasa aku berada di satu puncak kegagalan yang amat dalam

Surah Al-Baqarah, ayat 286. 
Allah tidak membebani seseorang melainkan sesuai dengan kesanggupannya.


semua nya bakal berakhir
dan esok adalah fasa baru
tapi aku tahu satu yang aku perlukan adalah masa
masa untuk merawat semuanya.

post signature

1 surat cinta ♥ :

Unknown said...

subhanaAllah...kita hanya mampu merancang, DIA yg menentukan. Hanya DIA yg tahu; yg baik dan buruk.

tabahlah wahai sayang..