Saturday, July 20, 2013

kisah lucu dalam bas

hari ni balik dari kt ke kb really really miss liffy.. 
 btw aku dalam bas cam biasa pasang headphone
 layan apa yg patut 
skrg yang selalu berputar adalah qunut nazilah 
korang pun kena amalkan qunut nazilah untuk saudara semuslim kita 

 sesungguhnya doa itu senjata orang mukmin.. 

 berbalik ke cerita ke dalam bas 
aisha sedang syok tido
 kaki mummy dah kebas macam hape.. 
 dan dan mummy alih kaki. 
 mummy nampak seat belah kiri 
 makcik tu duk hanyun2 tangan dia 
dari atas dan pegang galang besi belakang driver 
mean depan kerusi dia 
mamat yang sebelah dia plak tutup muka.. 
 aku dah curious dah neh 

apa hal ngan makcik neh tersedak ke apa?
 bebulan pose neh.. tak aci neh 
 pastu setiap kali bas laju dan melompat cam kuda 
langgar lobang agaknya setiap kali tu makcik tu buat aksi cam tu 
dan mamat tu mengekek suka sampai tutup ngan baju sah!!
 kali neh aku tau kenapa! ropanya makcik tu takot.. 
adoiii kesian pastu aku nengok 
dia duk tutup bukak aircond cam tak senang duduk aku tengok.. 
 tang tang aku kusyuk nengok 
 bas lompat lagi.. 
makcik tu buat senaman tangan lagi sekali 
kali nih sumpah aku tak tahan aku gelak. 
sambil kecover le jugak.. 
tapi bila dah berulang2
 mamat tu pusing tgk haku dan aku tgk dia aku pun gelak sah!
 dia perasan aku yg duk sisi kiri gelak!

 makcik maapkan saya .. bukan sengaja gelak 
tapi i wish i wont laugh at u 
but i really dont have any idea how to react like a statue without laughing.. 

 apapun.. selamat sampai makcik. saya dah sampai destinasi :)
 terima kasih untuk hiburan hari ini.

0 surat cinta ♥ :