Sunday, June 3, 2012

too long :)




too long
it been too long
too long

cewahhhh.. lama tak hapdet belog
sekali hapdet nak nulis omputih
gedik la plak rasa

eh suka ati ler. belog haku

pada korang yang baca belog aku
macih bebanyak
korang rindu kan nak baca aku tulis apa?
ahaks.. cakap rindu cepat..
kalau tak aku titik je kat sini..
aha! seb baik ko cakap rindu
( iya kan? dalam hati ahaha)

apapun macih la jugak prihatin kat belog aku
sambil nengok posting aku yang lelama
dengan wajah aku yang kiut miut tatkala korang rindu
ecehh! air liur kasi kesat wei. tahu la aku comel .. wakaka
siyes perangai aku berubah semakin menjadi2 perasan. haha

akceli lately so many thing happen
mostly good thing.. and too good to explain
eceh! tulis omputih lagi...
korang faham kan.. tak faham bukak kamus cepat!

cakap pasal life skrg
aku semakin happy berganda
snowie beranak lagi ooiii.. omeey anak dia.
( malas plak aku nak upload. nulis pun cukup baik dah neh)

terima kasih pada mereka yang rajin melayan aku!
melayan twitter aku dengan penuh kasih sayang
terima kasih kerana membelikan aku penyu.

ok . aku tetiba takder idea. tata.!
macih! muacks.
post signature

4 surat cinta ♥ :

juang said...

panjangnye, gediknye.... tumpang gembira utk kamu.. :)

l.i.n.n سي ڤاري ڤاري said...

macih :D

elly hamzah said...

eleh...en penyu lah pulak! oke lah tu..hepi for u; weii..sedap pulok theme song ni; adeiii..berbintang2 pale dengor!

elly hamzah said...

nok baby se! kalu ade lebey, bui r se..sian ke ambe!