Thursday, October 13, 2011

mood tak best


pagi semua
aku nyer mood tak best pagi neh
serabut giler..
korang nyer mood aku tak tahu la camne
sebab aku  tak tanya. so, korang nyer mood caner?

semalam aku kerja sampai malam.
bekerja dengan tekanan
kerja ari nih nak hantar esok
kerje petang neh nak hantar esok
semua nak cepat.. tapi  tu aku boleh handle lagi
aku kan superwomen

well.. semalam sugar glider aku yang peknen
makan kot anak dia. ceh. aku tak sempat pun tengok lagi.
nengok2 perut dah kempis, anak pulak takder
sabor je la

berbalik pasal kerja. agak serabut la
memandangkan staf yang perangai cam agak haram!
budak2 skrg makin malas agaknya kerja
kalau yang kerja pun asik duk busuk hati ngan rakan sekerja
macam mana nak maju.. perangai cam tong sampah
bukan nye nak tiru wonderpets
kerjasama agaknya takder langsung dalam anak muda skrg
yang tahu nak dengki je manjang!

aku tak cakap staf korang. aku cakap staf aku sendiri
tapi ye la bukan semua .. tapi adalah virus tu..
apapun..
kerja tetap kerja
staf tetap kena jaga
kerja aku la tuuuuuuuuuuuu!

ok lah. marah buat aku lapar. tata
post signature

0 surat cinta ♥ :