Monday, August 22, 2011

bila rindu itu tiba



kita semakin menghampiri syawal
ramadhan sudah mau melabuhkan tirainya..

tak tahu kenapa malam nih rasa sangat syahdu
hati terasa rindu..
syawal yang bakal dilalui seperti tahun sebelumnya
namun aku mengharapkan..
agar syawal kali ini akan lebih bererti..


Ya Allah,
semoga ramadhan masih akan aku lewati
di tahun-tahun yang mendatang..
dan andai sekiranya
ramadhan ini adalah ramadhan yang terakhir buatku
aku memohon kalian memaafkan segala kesalahan aku..
aku insan yang tak pernah leka dari kesilapan
sikap aku mungkin pernah menguris perasaan kamu
sama ada yang aku sedari dan tidak ku ketahui..

ku memohon agar rindu ini cepat berlalu..
kerana aku yakin..
kebahagiaan itu masih ada diluar sana menanti..

maaf zahir dan batin.
post signature

1 surat cinta ♥ :

wati said...

love u so much...with all my heart..