Monday, April 11, 2011

welcome to world, kitten


argh... snowie yang gemok
tak ikut mummy lasum.. mummy slim. ahaks

semalam dalam 7.30 malam
mary complain ngan aku
snowie duk ikut dia.. gi mana-mana
then aku suh mary amek cage yang kat luar
maybe dia nak beranak

then bila aku masuk kat kitchen
aku tgk anak merlin duk hisap susu snowie
ishh tak malu betol anak merlin. huhu
salah ibu tuu...

then aku check snowie then dah basah..
terus wat masuk dalam cage..
pasal dah nampak anak dia nak keluar
masuk je dalam cage..
beranak terus.. huhuhuu

finally,
start from 7 ++ hingga 11++
1 ekor itam, 1 ekor itam, 1 ekor putih, 1 ekor itam, 1 ekor putih
5 ekor semuanya..
sangat comel..
snowie pun sangat penat dah..
harapan aku..
mereka akan survive
dan sihat..

argh.. its time to find a buyer..!! huhu

good morning, world !!!
post signature

2 surat cinta ♥ :

Unknown said...

statement akhir tu wat org x-cited jadik terkulai jap; kuikuikuiiii

linn said...

haha!.