Wednesday, April 13, 2011

giler indon!! kemilau cinta kamila


oh goshhhh
aku sekarang duk giler cerita indon
seb baik aku tak giler kat mamat indon. *ngee
kat astro prima jam 11.30 hingga 12.30 tghmalam
sanggup tu bertenggek depan tv tak tidor semata-mata nak tgk cerita indon!

kemilau cinta kamila


oh sangat lah best cerita nih..
pelakon dia comel-comel.. ganteng-ganteng gitu
tapi aku suka jalan cerita dia..
ketabahan seorang bernama Kamila..
klik sini untuk sinopsis cerita Kamila
malas aku naip pepanjang! huhu

dari aku menenggek nunggu depan tv
aku amek inisiatif untuk layan kat youtube jer..
dah episod 134 aku tengok..
banyak lagi la episod nyer.. haihhh
sanggup tu sampai 2 pagi baru tidor.. hahhaha!
penangan indon nyer pasal..
*sakit punggung aku duk atas kusi! huh!

okay lah! memandangkan aku suka benor cerita indon nih..
aku pun suka lagu indon nih..
so aku tukor blog aku ngan lagu nih
Minta Ampun Aku ..
dengan ringtone2 blekberi aku sekali aku kasik tukor okeh!
memang overdose betol ngan cerita nih..
apapun..hope u guys enjoy with that song.
post signature

2 surat cinta ♥ :

r3d lollip0p ♥ said...

hi linn dearie.
am back.
dah lama x blogging.

l.i.n.n سي ڤاري ڤاري said...

alos.. rindu nak baca entry zila.huhu

welcome back dear!