Thursday, March 18, 2010

kitten dah buka mata


lately cam banyak giler pk..
hadoii..
penim kepala..

namun aku happy
pasal anak kucing aku semua
comel-comel .. dah pandai buka mata..
hikhik..

tak sabar tunggu dia besor.. 
tapi tu la sakit ati ngan amber
asik angkut anak dia masuk bilik aku
takmo duk lam cage ..
hadoii..
penim aku yang merangkap mak angkat
bagi anak-anak amber..
apapun mood happy
and my boo happy for me as well
yang no 1 - nak kasi nama Merlin
no 2.. cam allen. mata tak abis terbuka lagi
no 3.. tak kira jantan ke betina.. aku nak bg nama snow
(p/s: jantina kitten aku tak tahu agi..tak pandai tgk)


4 surat cinta ♥ :

hans said...

hahahaha
comel2
pasni kasih makan frieskies banyak2

Izafiza said...

kak lin!!
Yg no.3 t'sangatla comey..=)

qellissa said...

comey lah kitten tu...nak satu leh? ngeeee

scrappy jen d said...

What a sweet little faces!
I like your blog,
bye, bye, Jen.