Thursday, January 1, 2015

selamat datang sayang

alhamdulillah .. 
2014 telah melabuhkan tirainya
terlalu banyak suka dan duka dilalui sepanjang tahun..

terima kasih Ya Allah atas kasih sayang 
terima kasih atas setiap pemberian
terima kasih atas orang tersayang yang kau hantarkan
buat aku meneruskan hidup tanpa bersendirian

ya Allah tak tahu berapa banyak dosa 
tak tahu berapa banyak khilafku 
pada tahun yang lalu 
ampunkan aku Ya Allah 
jadikan lah aku manusia 
yang lebih baik dari sebelumnya

tiada apa yang aku harapkan pada tahun ini
semoga suami aku dan keluarga diberikan 
kesihatan yang baik 
rezeki halal yang melimpah ruah 
ketenangan jiwa dan hati yang bersih 

semoga kami sentiasa redha
semoga kami terus bertawadduk dan beriman.

ya Allah .. hanya padaMu tempat aku memohon 
agar diberikan zuriat-zuriat ( nak kembar..ngee )
yang soleh dan comel serta sejuk mata memandang..

terima kasih suami. keluarga . sahabat
atas semua kasih sayang kalian. 
hanya Allah dapat membalasnya..

Doaku jua Ya Allah 
semoga kemenangan itu nyata dan mutlak 
menjadi hak milik umat Islam 
hentikanlah kesengsaraan kami.. 
berikan kekuatan kepada askar kami
dan setelah berjaya semoga kami tidak alpa utk bersujud pdMU.

amin rabbil alamin. 


0 surat cinta ♥ :