Friday, January 25, 2013

h.e.l.l.o

hello eberibadi
lama kan lama kan lama kan..
lama tak dengar aku merapu rapu dih.

keh keh keh
rindu?
mmg tak la kan.

lani aku sibuk.. banyak kerja
tahu je la mr hero..
kalau company tak untung.. bising ajek
mata tak bukak lagi dah kena bebel.
time untung.. buat lambat plak bagi bonus.
tapi takpe. janji ada..
keh keh keh

korang how life?

aku bukan setakat sibuk keje je..
liffy merlin snowie amber darren hichiro alden
dah pun membesar bagi johan biri-biri
so semakin sibuk la aku mengemas rumas
kecuali meng"iron" pakaian..
masih lagi menten 5 bakul dalam bilik pakaian
tak terusik langsung. siyes aku malas iron!

takder mende nak cerita sangat.
hopefully semua orang baik-baik saje.
macam aku yang semakin jelita. ahaks
sila jeles! hahahhaa

oklah. dah lewat pi keje. chow.post signature

0 surat cinta ♥ :