Monday, October 8, 2012

amaran utk mereka yang sentap!

hari ini terbuka hati aku nak buka blog aku neh

sentapppppppppppppp!


hamboiiiiiiiiiiiiiii ber puki puki segala
cakap puki mak plak tu!
dasar anak gampang!!
ko ingat nih blog ko punyer ke bodoh!!
reti pulak ko tak taruk nama..
malu kat anak kucing jiran sebelah lettew!
dasar bodohan

kot yer pun ko nih tergolong dalam kategori
lelaki-lelaki sialan diluar sana
jangan ler mengaku sangat!
takkan aku punyer entry pasal
suami main kayu tiga.. ko sentap kot!!!
(ketip: sini)
SAH!!!
ko lelaki yang tak reti hargai bini
sibuk duk cari betina-betina luar..!!!!
ko mmg bikin aku emo jeeeeer

kalau ko mmg lelaki bertanggungjawab
takdernya ko nak sentap!
kalau pun bini ko kaki cemburu buta
nasib ko ler.
dah ko pilih dia! pepandai ler ko nak hidup!

aku menyampah dengan sampah macam ko!
jangan nak memaki tak tentu hala kat belog kesayangan aku
ko pi buat belog sendiri!

ok chow! mood aku tak berapa nak baik!
swing semacam!

(niat tadi nak bgtau pasal amber beranak!! 
ommeeeeyyyy anak dia :D
tapi tgk komen ni terus aku pun sentap)

0 surat cinta ♥ :