Thursday, September 29, 2011

saya dah ada boipren!! yeyyy


lama saya tak hupdate belog saya yang bersawang neh
alaaa. bukan ada orang yang rajin baca pun..

naaaaaa.. sekarang saya busy
maklumlah sejak ada boipren neh
tapi tu lah.. boipren saya pun asik sibuk je manjang
kadang2 geram nau.. dia takder masa pun nak jumpa saya

macam-macam yang saya dengar tentang boipren saya
tapi saya tak kisah sebab saya sayang sangat ngan dia..
dengar dia kaki pukul.. kaki perempuan
tapi saya pelik dia lelaki. camne leh ada kaki perempuan plak
haishhh. pelik tol korang..

rindu sangat kat boipren saya neh..
maklumlah lama tak jumpa..
tapi sebenarnya tak pernah jumpa.. sob sob sob..

nak tahu sape kan?? eee.. joyah tau korang..
yelaaaa.. saya post gambar dia sini..
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
taraaaaaaaaaaaaa
 ni la boipren sayaaa

remy ishak.  
hehehheheee. jeles lettew
post signature

5 surat cinta ♥ :

elly hamzah said...

ups..gud luck with ur new boipren..ahaksss. cepat2 kawen

l.i.n.n سي ڤاري ڤاري said...

yeayyyy!! ty makcik..

Anonymous said...

cehhhhh

l.i.n.n سي ڤاري ڤاري said...

keh keh.. best best!

Anonymous said...

x best punnnn...:P