Friday, June 10, 2011

wedding gift


dear diary.
sorry lama tak hupdate.
rasa takder mood nak hupdate blog
takder idea..

mmm... hari tu aku balik cuti di kampung
sangat seronoknya.
malam tu tiba-tiba dapat call..

aku :
hello
dia: 
hello linn, esok majlis umah ko start jam berapa?
*aku gosok2 mata.. tgk kalendar dah 5hb June 2011
aku: 
majlis apa? hari jadi aku dah lepas la..
dia: 
cett..majlis kenduri kahwin ko laa.. jam berapa esok?
aku:
errrrrrrrrrrrrrrrrrrkkkkkkk!!
terus tukar posisi , duduk amek nafas
ok..malam esok kita jumpa..
dia: 
oit.. aku kena tipu ke ape neh..damn!
aku:
 malam esok kita jumpa la.. makan2..
danggg!!! aku off phone

malam nya..
kami makan2 kerang bakar. sotong celup tepom
sangat best.. apatah lagi dengan one of my bestie.

dia: 
oit. sorry aku tahu ..
tetiba je buat suara ayu dia. huhu
aku: 
takde hal.
dia: 
aku dah siap beli hadiah beb..
aku: 
alah.. ko hari jadi pun tak bagi hadiah.. kira hadiah ari jadi ar tu..
dia: 
yeleeee..
aku tiba-tiba rasa riang ria... huhu


balik ghumah.. terus je excited buka..
sangat comel bungkusan nya

tadaaaaaaaaaaaaaa
cantik kan..
lampu tidur malam.. sangat comel..
thanks you gee.
muahs~
post signature

2 surat cinta ♥ :

Anonymous said...

nice !
linn, kerang bakar is my fav :)

linn said...

wow... that my favorite toooo...

hope one day, we meet and eat kerang bakar together2