Tuesday, July 27, 2010

~ tuesday blues ~

bangun je pagi-pagi bos tepong..
pergh awal pagi dah kena marah..
pening kepala .. jemmmm..

then aku bangun siap-siap terus ke office.
masuk je office kepala dah start moving like atm machine..
grrrrr.. ada banyak sangat nak fikir pasal kerja..
muak pun ada.. haish.. sila bertabah lah linn...

hala ke petang ingat nak keluar..
pc aku rosak .. duk office nih pening la..
tapi rasa cam malas pulak.. 

what the boring day..
sambung apa yang aku baca semalam ..
naik boring pun ada..
panjang bebenor sampai mengantuk aku..
haishh.. tapi ada jugak kebenarannya..
dari segi jubah..pemakanan kita..
mmm..napak gaya kena kurangkan makanan barat.

hari nih chat ngan aniraz..
aniraz nih pembuat coklat..comel aku tgk
harap dia berjaya..
boring2 aku terjah mane-mane facebook..
tak sangka cik faezah tunang incik rizal ada blog
sempat gak aku baca blog dia..urm menarik..
korang kalau nak baca..terjah lah sekali..

boo sakit..
i hope everything gonna be fine..
just get well soon my heart..
u must be miss me so much 




0 surat cinta ♥ :