Friday, October 22, 2010

60km/j

perjalanan trafik
dari terengganu ke kelantan 
hari ini amat mencabar minda
emosi serta fizikal aku

agak lagi mencabar bila nengok
kete-kete mewah yang segala bagai
mercedes, honda accord dan toyota camry
membawak kenderaan selaju yang derah 
60km/j !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

siyes.. mencabar keimanan 
dimana aku rasa hari ini akan berdosa
pahala dikurangkan banyak jugak hari ini
gara-gara perkataan berbisa yang keluar
utk mengatakan betapa aku bengang 
giler ape.. kereta banyak giler
boleh dia bawak macam tu
macam nak gi pantai
nak cut takleh pasal belah kiri banyak
bagi hon buat tak layan pulak
aku rasa nak langgar je
tapi aku waras.. sebab aku tahu
aku tak mampu nak bayar rege repair
kete mewah dia tu nanti..
arghhhh
rasa nak ketuk cermin kete dia pun ada
pastu hantuk kepala dia
kepada penghuni jalanraya
sila lah bertimbangrasa
aku ngantuk tahu tak..
 ko bawak slow camtu

dah . malas nak bebel
muka naik merah pulak bile teringat

0 surat cinta ♥ :