Sunday, February 28, 2010

p.e.n.a.t


aku penat
penat is tired
tired is letih...
letih .. orang cina kata hen lei...
penat giler tadi drive dari trg ke kelantan
cuti dah abis..
tapi duk kat kampung pun penat jugak..
penat menjawab soalan cepu emas 
mak aku.. haishhh...
macam la aku nih tua benor..
baru 29 jer pun.. hhihi

masih agak muda la kan?
berbanding orang umur 40.. 

sabar la mak.. kalu yer pun nak menantu
anak mu nih tak amek kursus kawin lagi..
haishhh




Thursday, February 25, 2010

pengantin.. aku pengantin... mmmmmm

 
that day ada cerita pasal photoshoot pengantin kan..[link]
so far photoshoot tu berjalan lancar
walaupun agak kelam kabut but we all doing well..
we have fun on our wedding photoshoot..
aku di mekap oleh bard..
diambil gambar oleh abby..
dengan model budak umur 18 tahun..hadooiiii
mujur muka dia tak macam budak 18 tahun...
apapun.. serius enjoy sangat..
tak tahu lawa ke tak jadi pengantin..
tapi aku tgk cam lawa jer... (haipss..perasan)
untuk korang yang sudi bertandang kat blog nih..
kat sini nak post gambar photoshoot hari tu..
hope u all enjoy jugak as i enjoy my photoshoot...

....journey begin... tapi harus diingat.. aku bukan pengantin
dan model lelaki tu takder kena mengena ngan aku.. hahhaa
 
lovely..my love one yang edit..

 
siyes bulu mata tu berat..hikhik
  
agak-agak bulan depan masuk magazine tak?

 
love this picture so much...

 
i have fun...

 
aku dan azim.. as pengantin yang bukan pengantin.. 

 
boo..jom kita kawin... hahhaaa
hope u all enjoy the picture...


Monday, February 22, 2010

aku jadi pengantin... hah???

 
tiba-tiba kata arahan berbunyi
"linn..sila jadi model photoshoot pengantin aku"
ohh...apakah??? aku ? pengantin?
cam tak real... 
tapi cam fun jugak...
so berkobar-kobar lah nak jadi model nih..
janji petang kelmarin..
hallamak... hujan laa pulak.. kensel
sob sob sob..sedey..

"linn petang nih kul 4 ..jgn lewat"
ada lagi message lam inbox aku
rasa frust semalam tak abis lagi..
hari nih dah tak berkobar mana dah
takut tak jadi... maluuuuuu

ape pun.. harap 
photoshoot pengantin kita orang and the geng 
berjalan lancar... dan paling penting..
aku harap aku akan nampak macam pengantin...
walaupun ..aku bukan pengantin..

sekian untuk hari nih.. 
sila berdoa aku tak kalut..dan over excited.
kalu tak cantik... habislaa.. fobia nak jadi pengantin

Saturday, February 20, 2010

hadiah saya rajin

oh... hari nih aku sangat rajin
kerja kat ofis semua siap
urm.. rajin dan hebat giler rasa
tapi someone kata
"sayang u look tired.."
(dia sangat prihatin..saya suka..)
(its must be about last nite [link] ..mmmm ) 
so memandang kan aku rajin
aku hadiah sesuatu utk menghargai kerajinan aku
(kopak la.. asal rajin..dapat hadiah)
ahh..hidup aku sungguh ceria.. 
 
berbaloi kan rajin hari nih ..hihi